Zamówienia publiczne1
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Dostawa Biomasy na sezon grzewczy 2020/21.
Numer sprawy S/226/06/20
W załączniku protokól z otwarcia ofert.
Ogłoszenie nr 549799-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.
Zespół Szkół: Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 622684-N-2019
Adres strony internetowej (url): http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Adres profilu nabywcy: http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: MROŻONKI, RYBY I PRZETWORY Z RYB
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 30072.25
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Iglotex Kraków Sp. z o. o FILIA LUBLIN
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Józefa Franczaka 18 Kod pocztowy: 20-325 Miejscowość: Lublin Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24237.10
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 23700.68 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24237.10 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 615891-N-2019
Adres strony internetowej (url): http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Adres profilu nabywcy: http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Tłuszcze , sery, mleko
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 46293.50
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Almax – Dystrybucja Sp. z o. o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Panieńszczyzna Kod pocztowy: 21-002 Miejscowość: Jastków Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 48725.25
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 48725.25 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48725.25 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Warzywa i owoce
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 76930.20
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 81143.10
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 81143.10 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157945.01 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Mrożonki
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta na tą część. |
|
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Mięso wieprzowe i wołowe
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 34010.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 6 Kod pocztowy: 21-110 Miejscowość: Ostrów Lubelski Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35752.82
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 35752.82 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35752.82 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Artykuły spożywcze, przyprawy, makarony
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 66495.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 71470.58
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 71470.58 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72384.12 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Produkty mączne
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 25004.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gastronomiczno Handlowy „ALICJA” Tomasz Traczuk
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Hrubieszowska 54B Kod pocztowy: 22-100 Miejscowość: Chełm Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26316.15
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 26316.15 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26316.15 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Pieczywo
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 48585.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia „SCh”
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Lubelska 15 Kod pocztowy: 21-110 Miejscowość: Ostrów Lubelski Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 51233.49
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 51233.49 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51233.49 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Jajka
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 13110.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: EGGS Investment Sp. z o.o
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Piasecka 49 Kod pocztowy: 21-007 Miejscowość: Mełgiew Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13781.25
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 13781.25 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18506.25 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Mięso drobiowe
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 59660.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 62789.48
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 58867.73 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62789.48 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Wędliny wieprzowo-wołowe
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 52250.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Masarnia z Ubojnią, Tadeusz Harasim
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 6 Kod pocztowy: 21-110 Miejscowość: Ostrów Lubelski Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 54956.48
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 54956.48 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54956.48 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INFORMACJA O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH NA 2020 r. |
|||||
Lp. |
Nazwa zadania – przedmiot zamówienia |
Rodzaj zamówienia (roboty budowlane, dostawy, usługi) |
Szacunkowa wartość zamówienia netto zł |
Planowany termin złożenia wniosku o przygotowanie procedury do udzielenia zamówienia (kwartał I,II,III lub IV) |
Przewidywany tryb udzielenia zamówienia |
1. |
Dostawa Biomasy do Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim na sezon grzewczy 2020/2021. |
Dostawy |
388000,00 zł |
Kwartał II |
Przetarg nieograniczony |
2. |
Dostawa żywności do kuchni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim na rok 2021. |
Dostawy |
500000,00 zł |
Kwartał IV |
Przetarg nieograniczony |
Protokoły z otwarcia zapytań na dostawę materiałów budowlanych oraz środków czystości na rok 2020
Ostrów Lubelski dn. 10.12.2019r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(ZAPYTANIE OFERTOWE)
na dostawę środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego do siedziby Zamawiającego
na potrzeby Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTROWIE LUBELSKIM zaprasza do złożenia ofert handlowych w postępowaniu poniżej 30 000 na dostawę środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego według podanej poniżej specyfikacji rzeczowej.
- Zamawiający
Powiat Lubartowski Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim
21-110 Ostrów Lubelski, ul. Unicka 5 tel. 81 8520040, fax. 81 8520040
NIP: 714 18 91 281, REGON: 00590562
- Przedmiot zapytania ofertowego
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego w 2020 roku do budynku Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do niniejszego pisma.
III. Termin realizacji
- Dostawy realizowane będą w terminie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r. lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia.
- Warunki realizacji
- Środki czystości oraz artykuły gospodarstwa domowego dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego w formie elektronicznej lub telefonicznie, na koszt Dostawcy.
- Zamówione artykuły winny być dostarczone do siedziby zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, winny posiadać najwyższą jakość czy wydajność.
- Termin dostaw do 3 dni roboczych od daty złożenia Zamówienia przez Zamawiającego.
- Przedstawiona cena powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT dostawy środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego do Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim.
- Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższacena brutto.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto podane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazane w załączniku nr 1 do niniejszego pisma są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Termin wykonania zamówienia od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
- Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim zaznacza, iż Dostawca może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.
- Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków oraz dane osoby uprawnionej do kontaktu z zamawiającym.
- Ofertę cenową należy złożyć do dnia 18.12.2020r. do godz. 09:00, w Zespole Szkół
w Ostrowie Lubelskim w pok. nr 4. lub wysłać na poniższy adres mailowy wraz z załącznikami. Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: „Oferta cenowa na dostawę środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego”. Otwarcie ofert nastąpi 18.12.2020 r. o godz. 09:15 w pok. Nr 4 Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim. - Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony mailowo.
- Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa.
- Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
Rafał Wójtowicz
Tel. 81 8520040 w.30 /pn-pt 7-15/, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Załączniki
- Formularz cenowy – załącznik nr 1
- Wzór umowy – załącznik nr 2
Ostrów Lubelski dn. 10.12.2019r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(ZAPYTANIE OFERTOWE)
na dostawa materiałów budowlanych i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych)do siedziby Zamawiającego
na potrzeby Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTROWIE LUBELSKIM zaprasza do złożenia ofert handlowych w postępowaniu poniżej 30 000 euro na dostawę materiałów budowlanych
i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych) według podanej poniżej specyfikacji rzeczowej.
- Zamawiający
Powiat Lubartowski Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim
21-110 Ostrów Lubelski, ul. Unicka 5 tel. 81 8520040, fax. 81 8520040
NIP: 714 18 91 281, REGON: 00590562
- Przedmiot zapytania ofertowego
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych) w 2020 roku do budynku Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim, wyszczególnionych w załączniku nr 1
do niniejszego pisma.
III. Termin realizacji
- Dostawy realizowane będą w terminie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r. lub
do wyczerpania przedmiotu zamówienia.
- Warunki realizacji
- Materiały budowlane i wykończeniowe (ogólnobudowlane, elektryczne
i hydrauliczne) dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego w formie elektronicznej lub telefonicznie, na koszt Dostawcy. - Zamówione artykuły winny być dostarczone do siedziby zamawiającego
w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, winny posiadać najwyższą jakość czy wydajność. - Termin dostaw do 3 dni roboczych od daty złożenia Zamówienia przez Zamawiającego.
- Przedstawiona cena powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT dostawa materiałów budowlanych i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych)do Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim.
- Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższacena brutto.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto podane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazane w załączniku nr 1 do niniejszego pisma są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Możliwe zamówienia innego asortymentu w przypadku zaistnienia takiej potrzeby u Zamawiającego.
- Termin wykonania zamówienia od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
- Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim zaznacza, iż Dostawca może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.
- Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków oraz dane osoby uprawnionej do kontaktu z zamawiającym.
- Ofertę cenową należy złożyć do dnia 18.12.2019r. do godz. 09:30, w Zespole Szkół
w Ostrowie Lubelskim w pok. nr 4. lub wysłać na poniższy adres mailowy wraz z załącznikami. Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: „Oferta cenowa na dostawa materiałów budowlanych i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych)”. Otwarcie ofert nastąpi 18.12.2019 r. o godz. 09:45 w pok. Nr 4 Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim. - Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony mailowo.
- Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa.
- Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
Rafał Wójtowicz
Tel. 81 8520040 w.30 /pn-pt 7-15/, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Załączniki
- Formularz cenowy – załącznik nr 1
- Wzór umowy – załącznik nr 2
Informacja o punktacji do pobrania na dole strony (załącznik)