Zamówienia publiczne1
Ostrów Lubelski dn. 22.12.2020 rok
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(ZAPYTANIE OFERTOWE)
na dostawa materiałów budowlanych i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych) do siedziby Zamawiającego
na potrzeby Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTROWIE LUBELSKIM zaprasza do złożenia ofert handlowych w postępowaniu poniżej 30 000 euro na dostawę materiałów budowlanych
i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych)według podanej poniżej specyfikacji rzeczowej.
I. Zamawiający
Powiat Lubartowski Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim
21-110 Ostrów Lubelski, ul.Unicka 5 tel. 81 8520040, fax. 81 8520040
NIP: 714 18 91 281, REGON: 00590562
II. Przedmiot zapytania ofertowego
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych) w 2020 roku do budynku Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim, wyszczególnionych w załączniku nr 1
do niniejszego pisma.
III. Termin realizacji
-
1.Dostawy realizowane będą w terminie od dnia 01.01.2021r. do 31.12.2021r. lub
do wyczerpania przedmiotu zamówienia.
IV. Warunki realizacji
-
Materiały budowlane i wykończeniowe (ogólnobudowlane, elektryczne
i hydrauliczne) dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego w formie elektronicznej lub telefonicznie, na koszt Dostawcy. -
Zamówione artykuły winny być dostarczone do siedziby zamawiającego
w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, winny posiadać najwyższą jakość czy wydajność. -
Termin dostaw do 3 dni roboczych od daty złożenia Zamówienia przez Zamawiającego.
-
Przedstawiona cena powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT dostawa materiałów budowlanych i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych)do Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim.
-
Stawka podatku VAT musi być zgodna z ustawą o VAT z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów usług Dz. U. z 2020 r. poz. 106 z późn. zm..
-
W przypadku spornych stawek VAT wiążącą będzie interpretacja WIS (Wiążącej informacji stawkowej), którą przedstawi osoba składająca ofertę.
-
Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższacena brutto.
-
Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto podane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę.
-
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
-
Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazane w załączniku nr 1 do niniejszego pisma są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Możliwe zamówienia innego asortymentu w przypadku zaistnienia takiej potrzeby u Zamawiającego.
-
Termin wykonania zamówienia od dnia 01.01.2021r. do 31.12.2021r.
-
Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim zaznacza, iż Dostawca może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.
-
Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków oraz dane osoby uprawnionej do kontaktu z zamawiającym.
-
Ofertę cenową należy złożyć do dnia 31.12.2020r. do godz. 09:30, w Zespole Szkół
w Ostrowie Lubelskim w pok. nr 7. lub wysłać na poniższy adres mailowy wraz z załącznikami. Oferta musi zawierać nazwę zamówienia:„Oferta cenowa na dostawa materiałów budowlanych i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych)”. Otwarcie ofert nastąpi 31.12.2020 r. o godz. 09:45 w pok. Nr 7 Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim. -
Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony elektronicznie.
-
Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
Marcin Waszczuk
Tel. 81 8520040 w.30 /pn-pt 7-15/, 510 656 016
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
V. Załączniki
-
Formularz cenowy – załącznik nr 1
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 1086) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim informuje o wyborze najkorzystniejszych ofert:
Numer sprawy I-4244-013K\2021
W załączniku protokół z otwarcia ofert.
Dodano pliki z wydzielonymi formularzami ofertowymi i załącznikami. Formularze w formacie edytowalnym docx w pliku spakowane - załączniki WORD.
W związku z pytaniem dotyczącym zapisów w umowie uwzględniających reżim sanitarny zostały dodane nastepujące zapisy w umowie
§4
8. Dostawy będą się odbywały zgodnie z reżimem sanitarnym i zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego w trybie bezkontaktowym. Zamówienia i obieg dokumentacji związany z realizacją dostaw powinien odbywać się drogą elektroniczną.
9. Zamawiający wyznaczy specjalne miejsce przy wejściu na odbiory zamówień. Między miejscem odbioru a pracownikami powinno być co najmniej 1,5 metra.
10. Zarówno Zamawiający jak i Dostawca zaopatrzy swoich pracowników w środki prewencyjne takie jak: płyny do dezynfekcji, rękawiczki oraz maseczki lub przyłbice ochronne.
Ogłoszenie nr 598799-N-2020 z dnia 2020-10-16 r.
Zespół Szkół: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski na rok 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Dostawa Biomasy na sezon grzewczy 2020/21.
Numer sprawy S/226/06/20
W załączniku protokól z otwarcia ofert.
Ogłoszenie nr 549799-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.
Zespół Szkół: Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 622684-N-2019
Adres strony internetowej (url): http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Adres profilu nabywcy: http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: MROŻONKI, RYBY I PRZETWORY Z RYB
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 30072.25
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Iglotex Kraków Sp. z o. o FILIA LUBLIN
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Józefa Franczaka 18 Kod pocztowy: 20-325 Miejscowość: Lublin Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24237.10
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 23700.68 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24237.10 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 615891-N-2019
Adres strony internetowej (url): http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Adres profilu nabywcy: http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Tłuszcze , sery, mleko
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 46293.50
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Almax – Dystrybucja Sp. z o. o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Panieńszczyzna Kod pocztowy: 21-002 Miejscowość: Jastków Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 48725.25
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 48725.25 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48725.25 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Warzywa i owoce
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 76930.20
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 81143.10
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 81143.10 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157945.01 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Mrożonki
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta na tą część. |
|
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Mięso wieprzowe i wołowe
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 34010.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 6 Kod pocztowy: 21-110 Miejscowość: Ostrów Lubelski Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35752.82
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 35752.82 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35752.82 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Artykuły spożywcze, przyprawy, makarony
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 66495.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 71470.58
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 71470.58 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72384.12 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Produkty mączne
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 25004.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gastronomiczno Handlowy „ALICJA” Tomasz Traczuk
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Hrubieszowska 54B Kod pocztowy: 22-100 Miejscowość: Chełm Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26316.15
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 26316.15 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26316.15 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Pieczywo
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 48585.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia „SCh”
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Lubelska 15 Kod pocztowy: 21-110 Miejscowość: Ostrów Lubelski Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 51233.49
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 51233.49 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51233.49 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Jajka
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 13110.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: EGGS Investment Sp. z o.o
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Piasecka 49 Kod pocztowy: 21-007 Miejscowość: Mełgiew Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13781.25
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 13781.25 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18506.25 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Mięso drobiowe
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 59660.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 62789.48
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 58867.73 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62789.48 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Wędliny wieprzowo-wołowe
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 52250.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zł Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Masarnia z Ubojnią, Tadeusz Harasim
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 6 Kod pocztowy: 21-110 Miejscowość: Ostrów Lubelski Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 54956.48
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 54956.48 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54956.48 Waluta: zł Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INFORMACJA O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH NA 2020 r. |
|||||
Lp. |
Nazwa zadania – przedmiot zamówienia |
Rodzaj zamówienia (roboty budowlane, dostawy, usługi) |
Szacunkowa wartość zamówienia netto zł |
Planowany termin złożenia wniosku o przygotowanie procedury do udzielenia zamówienia (kwartał I,II,III lub IV) |
Przewidywany tryb udzielenia zamówienia |
1. |
Dostawa Biomasy do Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim na sezon grzewczy 2020/2021. |
Dostawy |
388000,00 zł |
Kwartał II |
Przetarg nieograniczony |
2. |
Dostawa żywności do kuchni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim na rok 2021. |
Dostawy |
500000,00 zł |
Kwartał IV |
Przetarg nieograniczony |