Ostrów Lubelski 22.11.2019r
Protokół otwarcia ofert
Dotyczy przetargu na dostawę produktów żywnościowych znak: I-4244-012KA\2020
W dniu 22 listopada 2019r. o godz.13:30 zgodnie z ustalonym terminem otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego powołana zarządzeniem dyrektora Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim nr 24/2019 z dnia 22.11.2019.r. w składzie:
- Przewodniczący – Rafał Wójtowicz
- Członek – Ewa Kornacka
- Sekretarz – Elżbieta Pacek
dokonała otwarcia ofert w/w postępowaniu . - Termin składania ofert minął 21.11.2019r. o godz. 13:15
- Przed otwarciem ofert Zamawiający podał wysokość środków jakie zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
- Komisja stwierdziła, że w terminie wpłynęło 2 ofery przetargowe następujących firm/osób:
- Iglotex Kraków Sp. z o. o ul. Polska 20 81-339 Gdynia
pakiet nr. I- kwota – 24 237,10
termin płatności za fakturę - 28 dni
- REN Sp. z o. o ul. Tartaczna 3 26-600 Radom
pakiet nr. I - kwota – 23 700,68
termin płatności za fakturę - BRAK
Oferta odrzucona, niezgodna z SIWZ ( brak terminu płatności za fakturę)
Po dokonaniu otwarcia ofert zakończono jawne posiedzenie komisji bez udziału dostawców.
- Sprawdzenie kompletności oferty, dokonanie jej oceny oraz ocena dostarczonych przedmiotów zamówienia nastąpi w części niejawnej.
- O wynik przetargu oferenci zostaną powiadomieni listownie oraz zostanie on wywieszony na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zamawiającego http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Sporządził sekretarz komisji Elżbieta Pacek