Ostrów Lubelski 07.12.2016r
Protokół otwarcia ofert
Dotyczy przetargu na dostawę produktów żywnościowych znak: I-4243-010K\2016
W dniu 7 grudnia 2016r. o godz.9:15 zgodnie z ustalonym terminem otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego powołana zarządzeniem dyrektora Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim nr 22/2016 z dnia 06.12.2016.r. w składzie:
- Przewodniczący – Rafał Wójtowicz
- Członek – Ewa Kornacka
3. Sekretarz – Elżbieta Pacek
dokonała otwarcia ofert w/w postępowaniu .
- 1.Termin składania ofert minął 07.12.2016r. o godz. 9:00
- Przed otwarciem ofert Zamawiający podał wysokość środków jakie zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych pakietów zamówienia.
- Komisja stwierdziła, że w terminie wpłynęło 3 oferty przetargowe następujących firm/osób:
I. IGLOTEX-ŁUKASZ Sp. z o.o.,16-070 Choroszcz, Porosły 99, FILIA W LUBLINIE
20-330 Lublin ul. Wł. Grabskiego 23
pakiet nr. I - kwota – 30438,44
termin płatności za fakturę - 28 dni
II. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Lodex
21-200 Parczew ul. Kolejowa 131
pakiet nr. I - kwota – 37843,44
termin płatności za fakturę - 21 dni
III. PHU „BEST” K. Zachoszcz, B. Lipski sp. J, 21-100 Lubartów ul. Nowodworska 1h
pakiet nr. I - kwota – 30354,05
termin płatności za fakturę - 21 dni
4. Po dokonaniu otwarcia ofert zakończono jawne posiedzenie komisji bez udziału Wykonawców.
5. Sprawdzenie kompletności oferty, dokonanie jej oceny oraz ocena dostarczonych przedmiotów zamówienia nastąpi w części niejawnej.
6. O wyniku przetargu oferenci zostaną powiadomieni listownie oraz zostanie on wywieszony na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zamawiającego http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Sporządził sekretarz komisji Elżbieta Pacek