Ostrów Lubelski 07.12.2016r

Protokół otwarcia ofert

Dotyczy przetargu na dostawę produktów żywnościowych znak: I-4243-010K\2016

       W dniu 7 grudnia 2016r. o godz.9:15 zgodnie z ustalonym terminem otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego powołana zarządzeniem dyrektora Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim nr 22/2016 z dnia 06.12.2016.r. w składzie:

  1. Przewodniczący – Rafał Wójtowicz
  2. Członek – Ewa Kornacka

3.   Sekretarz – Elżbieta Pacek
dokonała otwarcia ofert w/w postępowaniu .

  1. 1.Termin składania ofert minął 07.12.2016r. o godz. 9:00
    1. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał wysokość środków jakie zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych pakietów zamówienia.
    2. Komisja stwierdziła, że w terminie wpłynęło 3 oferty przetargowe następujących firm/osób:

I.   IGLOTEX-ŁUKASZ Sp. z o.o.,16-070 Choroszcz, Porosły 99, FILIA W LUBLINIE

20-330 Lublin ul. Wł. Grabskiego 23

pakiet nr. I - kwota – 30438,44

termin płatności za fakturę   - 28 dni

II.   Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Lodex

21-200 Parczew ul. Kolejowa 131

pakiet nr. I - kwota – 37843,44

termin płatności za fakturę   - 21 dni

 

 

III. PHU „BEST” K. Zachoszcz, B. Lipski sp. J, 21-100 Lubartów ul. Nowodworska 1h

pakiet nr. I - kwota – 30354,05

termin płatności za fakturę   - 21 dni

 

 

 

4. Po dokonaniu otwarcia ofert zakończono jawne posiedzenie komisji bez udziału Wykonawców.

5. Sprawdzenie kompletności oferty, dokonanie jej oceny oraz ocena dostarczonych      przedmiotów zamówienia nastąpi w części niejawnej.

6. O wyniku przetargu oferenci zostaną powiadomieni listownie oraz zostanie on wywieszony na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zamawiającego http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/

Sporządził sekretarz komisji Elżbieta Pacek